i vägen

Idag är jag bara i vägen, ritar fel, gör så och si fast det inte är rätt. WT kan inte ha fått ut något av mig. Inte något vettigt. De har jobb upp till halsen och det känns som att jag bara stör. Jag gör fel och de får visa. Det blir ju nästan dubbelt så mycket jobb.

Och ändå har det gått 5 och en halv vecka nu. Det är snart slut. Sedan är det sommar. Jag borde ju kunna tillföra något. Jag vill verkligen göra något viktigt och jag vill göra det rätt. Jag vill visa att jag kan, att jag vill, att jag är smart, att de haft tur som fick just mig.

Men ändå sitter jag bara här nu. För jag vill inte störa mer.... 

Men jag vann på pokern idag åtminstone... ;)

Kommentarer
Postat av: storasyss

Haha.. ja att vinna på poker är alltid nåt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback