Dagen efter.

Igår var det fest hos Sofia C :) hon fyllde 21 år, så det bjöds på tårta! Det var en bra fest som fan.

Men jag borde gått och lagt mig efter hennes fest och inte gått ut.

Flörtade lite med Christoffer F på terassen vilket var ett jävligt misstag, för han är ett sånt jävla svin. Jag har ju JF också. Visserligen så får vi ju flörta med andra, men det här var en bit över gränsen.

Eller, vad skriver jag, har jag JF?

Ja, Johannes flyttar ut idag. Hem till Christian.

Nä, now I'm off to McD. Kalas. Fy så tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Malin sötnos! Jag hoppas verkligen det löser sig för er! Jag är bara kvar en vecka till i Växjö men vi du prata så finns jag här tills dess, det vet du =) Kramar!

Postat av: Malin

Tack tack Söta Sofia! det ska jag komma ihåg! Du är alldeles underbar! KRAMAR!

2006-05-30 @ 00:06:56
URL: http://majblomma.blogg.se
Postat av: Ivana & Hanna

Hej älskling!!
Vad händer där borta igentligen? Hur mår du?
Vi är oroliga för dig!!!!!!!!!!!!
Pussar fr dina tjejor!!

2006-05-30 @ 00:29:29
Postat av: storasyss

My love!!
Jag hoppas ni reder ut det och du vet att om du behöver komma bort från Växjö en stund så finns jag alltid här för dig! Eller så är det bara att ropa så kommer jag snabbare än blixten. Jag älskar dig min söta!

2006-05-31 @ 01:03:06
URL: http://fairy.blogg.se/dagarna
Postat av: Malin

Det känns skönt att ni alla ställer upp för mig! Underbara vänner och världens bästa storasyster är allt man behöver här i världen för att vara lycklig! PUSSAR!

2006-05-31 @ 11:13:01
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback