Vilken dag!

Jag skulle handla hos syster emma idag, för det är fest ikväll hos Sofia C. Dricka till mig, Johannes och Sofia. Jag kommer dit kvart i två (de stänger två) och Johannes hade tydligen lånat mitt kort imorse så jag har inte det på mig. Ringer Calle, han ska precis äta middag med Sandra och hennes föräldarar, men han är så säll så han kör mig hem, hämtar kortet och kör mig upp till syster emma på Samarkand.

Där handlar jag 4 påsar, det var väl 18 cider till oss tre!? tungt var det iallfall... och en bag-in-box vin till bål(blä för vin). Calle skyndar sig hem.... Man kan ju ändå ta bussen hem från Samarkand så :).

Johannes ringer och tjatat om nån ljusblå kavaj på dressman, så jag går till dressman på Samarkand, med all jävla tung dricka och där finns den där kavajen 200:- dyrare än i stan!?!? (Fast tydligen var den bara felmärkt för den kostade bara 599:- ändå :) )

Orkar inte gå från bussen hem med all jävla dricka, ringer taxi, väntar 30 min, ingen taxi! Tänker "äsch jag går till bussen" Så jag gör det. Hinner precis med bussen (nu snackar jag tur här!!). Väl på bussen ringer taxin och frågar var jag är och skäller ut mig.

När jag kom hem klämde jag mig i dörren.

Nu ska jag äta. För jag vill inte bli sne ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback