Tenta...

Imorgon är det logistik tenta. Jag hoppas att jag har marginalerna på min sida, för jag vill verkligen inte göra om den..! Men jag tycker att jag kan räkneuppgifterna som ett rinnande vatten... (20p)....å jag tycker jag kan orden tillräckligt bra... (20p)... å sista frågan kan man inte spekulera i. Det kan bli vad som helst, gäller bara att flumma på... (10p).... Så totalt 50p alltså, varav 30p är godkänt.

Jag ska be en stilla bön ikväll och önska att jag klarar den, för det är jag verkligen värd.


Kommentarer
Postat av: storasyss

LYCKA TILL GUMMAN!! Jag håller tummarna!!
Puss puss puss puss puss puss

Postat av: storasyss

Nu sitter du där och skriver.. Heja! Heja! Heja! :)

2006-03-17 @ 09:11:28
URL: http://fairy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback