Jobba!

Idag har jag jobbat! det var så kul! Det var Henke som körde och jag tycker han är helt underbar! Sofia och Ullis som går i samma skift är ju inte dumma de heller!!!

Efter jobbet köpte jag ett par jeans och sedan träffade jag Sofia H från Arboga över en fika. Det var kul och skööönt med nån som kan säga R!

Jag känner verkligen att jag måste sysselsätta mig med något eller träffa folk konstant just nu, annars blir jag deppig. Är som en energi-kanin, men jag har inget att lägga min energi på...! Jag längtar till jag behöver ladda upp batterierna igen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ja visst är det skönt att höra sin egen dialekt för omväxlings skull! =) Det var superkul att fika med dig! Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback