FREDAG!

Just nu sitter jag och gör efterkalkyler på diamantslipning.

Ja, jag kan ju säga att det är intressantare än att översätta en hel jävla pärm :) Jag har fortfarande inte vunnit något på pokern! Jädra skit! Men jag känner det, fy fan, det är min tur nu! Jag ska vinna nästa. Självklart!  

Äntligen fredag!

Det blev ingen träff med Jessi igår, det gjorde inget, älsklingen var lite nere och värgade göra sitt skoljobb (hrrrrm...!?) Så jag fick peppa (ett annat ord för skälla) honom och till slut blev det riktigt bra...! Sen tvättade vi också en jävla massa tvätt mellan 18-21. Ikväll ska jag träffa Jessi. Och imorgon hoppas jag att jag hinner träffa Sofia en sväng efter jobbet :) Sedan kanske jag och Jessi går ut!?!? Den som lever får se!! 

Ansiktsmålning i helgen! hur kul som helst tror jag det blir! Inga gråtande barn bara tack! Fy fan, i så fall mår jag dåligt!

Nu måste jag återgå till min efterkalkyl :) Sedan ska jag störa Jonas lite i hans arbete, moahahaha!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback