Fest!

Hej! idag är det fest! Så jävla roligt! Jag längtar, längtar, längtar...! Dessutom hade vi brudar skit kul igår....! Det känns verkligen som tiden just nu är den roligaste jag haft i livet! Jag vill spara på varje sekund... och jag trivs så bra här. 

Bara 2 timmar kvar till festen nu!

Dessutom har jag inget kalas imorgon! Så det blir en lugn dag imorgon :) Mycket skönt. Men jag ska ändå ta det lugnt idag, vill inte må dåligt imorgon...

Ska försöka komma ihåg att ta lite kort från festen och lägga upp här. (Men troligtvis kommer jag typ ta 2 kort som är fula och så blir det inget med det hela....)

Nu ska jag party-sminka mig :)


Kommentarer
Postat av: storasyss

Tror det här är enklaste sättet att hålla kontakt med dig. ;) Det var någonting jag ville säga, men nu när jag började skriva kommer jag inte ihåg det.. Jaja, hoppas du hade kul igår! PUSS!

Postat av: storasyss

Jo, du borde typ skapa en personprofil på bloggen.. i så fall kan jag lägga in dig som kontakt, jag försökte nämligen, men det gick inte förrän du skapat en.
PUSS!

2006-03-26 @ 13:00:05
URL: http://fairy.blogg.se/dagarna
Postat av: storasyss

Och en sak till: jag älskar dig!

2006-03-26 @ 16:15:06
URL: http://fairy.blogg.se/dagarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback