nybakt student

Idag var Jonathans student :) Very nice. Fast huvudpersonen sov en stor del av tiden, han hade typ festat till 03 dagen innan och var dödstrött och sedan börjat igen vid 07.

Jonte

Jonathan

jonte2

Jonte3

Så söt! :)

Jonte4

Skön kudde ;)

Tandla och Malin

Svägerskorna

Moi

Jag i egen hög person

Mange

Mange

jonte

Men som sagt var, huvudpersonen sov största delen av tiden...

En annan rolig grej som hände idag... En kille kommer in på MCD och ska handla av mig. Stor, med coola solbrillor och ser jävligt tuff ut. Med mörk röst säger han "4 chesse och mellan cola tack". Jag hämtar maten. Han ska betala. Killen plockar upp en röd handväska... (och den var inte någon annans för han var inte i sällskap med någon). I did not expect that, men jag tyckte det var för sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback