Back in buisness baby!

SÅ bloggen har ju varit lite si och så med nu i och med det fina vädret och blahoj... egentligen har jag ingen ursäkt... :)

I alla fall...

Imorgon är det Jessikas födelsedag. Första födelsedagen utan päronen... vilket jag av egen erfarenhet vet är både kul och tråkigt... min första var min 20-års dag aswell... (På 19-årsdagen så tog jag en tripp upp till Arboga över helgen) men 20-års dagen var lite speciell och då blev det stor fest hemma här och det var skitkul :) Bästa festen ever nästan...

Men på lördag ska det bli ÄNNU bättre!!! Då blir det Jessikas födelsedagsfest och man känner verkligen att det kommer bli kul.. (jobbar i och för sig öppning dagen efter, men det har funkat förr...)

Jag saknar grabbarna på WT....  saknar Pierre och Jonas väldans... så det var kul att gå ut med dem i fredags :)

Sedan var jag i Eksjö och Hult i helgen och det var helt underbart... Jessikas föräldrar är så snälla.. och deras hus var verlkligen fint...

Full Circle

Take everything out, just put it back right where you found it
You, your hands in your jeans, were you waiting for me?
Cause that's how I found you.
Every word seemed to roll of your tounge like honey on my lips
I never thought I could get in love

You took me around the block but I couldn't stop
I thought it was real
The rush so intoxicated, I look back and I hate it, that I couldn't tell.
I'm lying alone on the floor just laughing at myself
How could I ever go back for more?

Put everything back that you took out right when it started
When we started...
When we started...
How can I get back what you can't give out again?
How can I face my mother, how can I face my friends?
How can I look in the mirror and try to live again?
How can I get back what you can't give out again?
How can I get back what you can't give out again?

Take the deepest breath and just let it out I will be stronger
You took everything out, I put it back just where you found it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback