Kräfta

Igår var det kräftskiva hos Sundh väldigt mysigt!

Men efter lite alkohol så slog jag och Sundh, Sundhs pappa och Erik vad om 300:- att jag kunde äta ett helt paket kräftor och jag fick inte spy inom en timme. Jag gav mig fan på att jag skulle klara det (inte för pengarnas skull....) för övrigt så spydde jag inte alls.... enda jag märkt är att jag är mätt nu på morgonen...

Sedan så fick jag ge Sundh en lång hejdå-kram, för han flyttar ju till GBG för att börja plugga... Kommer sakna honom för han är verkligen en helt genom god människa.

Idag och imorgon så är det Karl-Oskar en av MCDs jobbigaste helger och givetvis jobbar jag också. Handla hamburgare av mig mellan 19-03 ikväll och imorgon kväll. Att äta lite och dricka mycket vatten innan man går och lägger sig efter en brakfest tar bort en stor del av bakfyllan.

Jag funderar på att besöka WT snart... men när...? Tänkte idag men Johannes behövde ju cykeln... jag måste gå och shoppa present också, för han fyller 23 på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback