Operation Bertulinit.

Japp, igår var jag hos läkaren för undersökning. Har svullnat upp på ett intimt ställe nämligen. 18.00 hade de sagt till mig att vara där, jag kom dit 17.30 och fick träffa läkaren 20.00.

Bertulinit heter det. En körtel som måste tas bort där nere.

Jag har ju haft stora problem med körtlar innan, halsmandlarna blev ju stora som ägg var 3:e vecka på gymnasiet. Vilket ledde till att jag var sjuk nästan var 3:e v första året på gymnasiet. Till slut fick jag ta bort dem, och det är nog det bästa jag har gjort! Men jag tror nästan att denna smärta, som man känner där nere är värre. Och jag har ju gjort operationer där innan, utan att ta bort körteln, så nu är det väl äntligen dags att slippa alla sånna här problem. Läkaren sa att  det kunde ha varit bertulinit hela tiden, bara det att det varit för svullet för att man skulle kunna se det.

Så mina damer och herrar, idag åker jag till sjukhuset för operation. Kl 09.00 ska jag vara där. Känns skönt att det är långhelg så att man slipper vara borta så mycket från verkligheten..

Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: storasyss

Jag älskar dig mest!! Lycka till, ska tänka på dig hela dagen! Pussar!!

2006-04-29 @ 09:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback