Malins hemliga beundrare?

Jaha, efter att ha fått den här fina kommentaren på "Oh my God... 2002"

Malin du är vacker som en dröm!

Du kommer vara fin idag, igår, imorgon och alltid. Till och med när du är 80 kommer du att vara fin. Hoppas du vet det. ;)


Så blir jag ju lite generad och inte lite nyfiken på vem min beundrare är. Men jag har mina gissningar. Jag tror det är min syster. Haha...

Först trodde jag det var en annan, men han sa att det inte var han. Sen kom jag på att han inte gör smileys på det viset heller. Jag hade önskat att det var han och inte Elin som skrivit det (om nu syrran skrev det). Åtminstone hoppas jag att det var en man som skrev det. För sådant skriver inte killar, någonsin, om de inte verkligen menar det. Men det är nog ändå en tjej.....

Så snälla träd fram, har inte så många beundrare! Jag kommer grubbla ihjäl mig, och dö!

Kommentarer
Postat av: storasyss

Hej lillasyss, här verkar det som om man blir misstänkt direkt.. har du nåt emot mig eller??

2006-04-29 @ 09:16:44
Postat av: Malins hemliga beundrare

En hemlig beundrare är inte längre hemlig om han eller hon träder fram. Alltså finns det ingen logik i att göra det. Hoppas du har överseende med det.

2006-04-29 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback