Långhelg!!!

Jobbar bara 11-16 eller 11-15 på  lördag, gött! Snart är det långhelg och då blir det först myskväll hos Jessika och sedan fest på lördagen :) Very nice!

Jag, Sofia C, Ullis, Jessika å Sofia B ska dra till Malmö den 5, 6, 7 maj! yippie! Ska bli så kul! Johannes sa: "Om de hade varit jag och Christian hade du aldrig låtit oss åka." Men.... när jag tänker efter... 2 v senare ska de till Stockholm för att se på Bruce men vara där hela helgen. Så tekniskt sett så låter jag ju de göra samma grej.

I och för sig hade jag tänkt följa med.... men bruce biljetter finns det inte gott om direkt... så jag hoppas på att få åka till min kära syster och vara med på Lundakarnevalen =)
 
Och om inte det sker så sa min kära pappa att han och mamma ska ner till Stamåla (vårt fina, fina sommarställe) den helgen och då kan jag träffa dem.

Japp, men innan det är helg, är det jobb. Men jag har ritat 2 ritningar i AutoCad idag och även om jag inte är så snabb just nu, så kanske jag blir det om ett tag. Övning ger färdighet.

Sen upptäckte jag att jag har en ny leverfläck på mitt finger. Har inte sett den förr. Jag stör mig på den, det ser ut som om jag ätit choklad och inte torkat av mig ordentligt, haha. Men ioförsig, jag gillar ju choklad...

Ska hem och kolla på bachelor. Var premiär igår. Gud så töntigt med ännu en säsong, men ändå tittar jag på det :)

Kommentarer
Postat av: storasyss

Hej du underbara!

Kul att du äntligen skriver någonting igen! Tycker det är lite tråkigt att inte träffa dig i påsk, det hade varit kul och dessutom saknar jag dig något ENORMT! Men, det är nog bäst att stanna i Lund och plugga (eventuellt äta något ägg och så där) eftersom jag ska iväg sen igen nästa vecka..

Kommer ni till Lund någonting när ni drar till Malmö? *håller tummarna för att jag får träffa dig massor*

Lundakarnevalen, ja.. jag vet inte hur ledig jag kommer att vara under den, men du är helt klart välkommen hit för att uppleva riktigt Lunda-studentliv.. det kommer bli fest dygnet runt i tre dagar!! (Men kommer du så måste du köpa karnevalstidningen av mig..)

Oj, det här blev långt.. nästan som ett email (med skillnaden att alla kan läsa det här..)

Vi hörs!
Puss & kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback